Дробњак је за Танјуг објаснио да то значи да ће се на деловима ауто-пута где је саобраћајним знаком дозвољено возити 130 километара на сат, полиција толерисати брзине до 150 километара на сат, а да ће на деловима где је максимална брзина, на пример, 100 километара на сат, моћи да се вози 120 километара на час.
Како је навео, то неће важити за тунеле, где је, рецимо, на Коридору 11 ограничење 80 километара на сат.
Дробњак је подсетио да је законом предвиђено да је максимална брзина на ауто-путевима 130 километара на сат и да ће тако и остати. Како је казао, неће се мењати закон, али ће се прекорачење брзине од 20 километара на час, уколико се надлежни сагласе, толерисати.
Како је Дробњак потврдио за "Блиц", он се договорио са полицијом да до примене овог правила дође ускоро.
Ова вест изазвала је различите реакције међу нашим возачима, а мишљења су подељена. Док једни сматрају да је то добра одлука јер ће се тако скратити време путовања и смањити нервоза и умор код возача који путују на дужим релацијама, други упозоравају да ће толерисање брзина до 150 км/х утицати негативно на безбедност саобраћаја на ауто-путевима у Србији.
Као један од аргумената наводи се да многи власници старијих и лоше одржаваних аутомобила нису свесни опасности коју са собом носи вожња тако великом брзином. Осим тога, у случају непредвиђених околности, много је теже контролисати аутомобил који се креће брзином од 150 км/х него ако возите 130 на сат, а грешке могу бити кобне.
Прочитајте ОВДЕ како је један мештанин победио комуналце.
Извор: Б92