Иако је првобитно саопштено да је оборен код Лознице, мајор Радосављевић је оборен је у авиону типа МиГ-29 изнад обронка Мајевице у Републици Српској. Мајор Радосављевић је храбро улетео у формацију од десет америчких ловаца Ф-15, од којих су се два одмах сјурила у реп његовог мига-29.
Медији су писали да је захваљући дечацима од 16 и 17 година из околине Бијељине Зоран пронађен и сахрањен! Труп авиона био је на ливади, кљун на једној планини, а његово тело са седиштем на другој.
Дечаци су тада узели мердевине и ћебе од једне баке како би дошли до тела пилота. Када су га пронашли, умотали су га и предали војсци Републике Српске. Нако што су преузели његово тело, војници су га пешака преко њива пренели у болницу у Лозници.
О мајору Радосављевићу сви и данас имају речи хвале. Оставио је траг у српском ваздухопловству и служи као пример младим пилотима на обуци.
Како су тада медији писали, Радосављевић пре трагичног лета није летео дуго - пола године. Био је на курсу енглеског. Прекинуо га је, када је агресија била извесна. У сећању је понео очај мајке Раде. Она је му је тог кобног дана донела доручак у стану на Новом Београду и преклињала га да не иде.
- Ја сам пилот, мајко... - одговорио јој је на њено инсистирање да не полети. Тако су се растали.
"Спремао је докторат, живот је био пред њим"
Рођен је 26. фебруара 1965. године у Приштини. Будући да му је отац Светозар био војно лице при Југословенској народној армији, и да је, због потребе службе, често мењао место становања, и Зоран се, заједно са мајком Радојком и сестром Снежаном често селио. Детињство је провео широм бивше Југославије, преко Скопља, Крушевца до Београда. Завршио је Основну школу "Старина Новак" у Београду.
- Био је обично дете, ако таква деца уопште постоје - каже његова мајка Радојка.
- Враголаст и дружељубив, а послушан и савестан. Понекад би збуњивала његова преданост школи.
После се уписао у војну гимназију, па у Ваздухопловну академију. Био је бриљантан студент. Школовао се у Ваздухопловној општој средњој војној школи „Маршал Тито“ у Мостару, а затим на Ваздухопловној војној академији у Пули и Задру. По завршеној војној академији каријеру војног пилота започиње је у Београду 1986. године као пилот-ловац на авиону МиГ-21.
Године 1992. бива унапређен у чин капетана прве класе. Исте године Зоран завршава преобуку на авиону МиГ-29 и постаје најмлађи пилот у ескадрили Мигова 29 југословенског ратног ваздухопловства. Магистрирао је на Саобраћајном факултету у Београду и постао један од водећих стручњака у нашој земљи из области сателитске навигације.
Те 1999. године припремао је докторат и био у сталној вези са својим менторима. Постхумно, на аеродрому Батајница сваке године додељује се награда најбољем одељењу.
Постипломске студије на Саобраћајном факултету уписао је 1996. године. Магистрирао је у јуну 1998. На овом факултету се од 1999. године додељује годишња награда за најбољег студента на Ваздушном саобраћају која носи његово име. Није имао деце и није био ожењен.
Како је српска војска скривала "миг 29" од НАТО бомбардера прочитајте ОВДЕ.
Извор: Пинк