Финалисткиње за Мис Индије освојиле су регионална такмичења широм земље и учествова ће у националном финалу следећег месеца. Усусрет финалу, Times od India (чији власници организирају избор) посветио је насловницу такмичењу, на којој су биле фотографије свих жена с кратким профилима свих 30 жена које се боре за круну.
Фотографија се проширила друштвеним мрежама након што ју је објавио један корисник Твитера.
“Што није у реду са овом фотографијом?”, написао је уз њу.
What is wrong with this picture? pic.twitter.com/61B23aYFr6
— Sameer Sewak (@Naa_Cheese) May 28, 2019
Бројни критичари колаж фотографије тврде да су организатори избора опседнути светлом бојом коже. Други су приметили да жене изгледају готово идентично, а неки су се шалили како је реч о једној особи.
Та опседнутост светлијом бојом коже не изненађује, пише ББЦ.
Датира још из доба кад се друштвена хијерархија темељила на систему каста, а радници који су радили напољу имали су тамнију боју коже, због чега је било пожељније имати светлију.
Unveiling the 30 State Winners of Fbb - India's Fashion Hub COLORS TV Femina Miss India 2019. The state winners of Miss...
Posted by Femina Miss India on Недеља, 26. мај 2019.
То се дубоко укоренило у друштво, а још је више наглашено од седамдесетих година прошлог века кад је представљена прва индијска крема “праведности”, Fair and Lovelu.
Козметика за избјељивање коже међу најпродаванијима је у земљи, током година у рекламама за ту врсту производа појављивали су се бројни врхунски глумци и глумице из Боливуда, а такмичења попут овога која фаворизирају одређени тип коже служе само јачању тог стереотипа, преноси Indeh.hr.
Блуд под тушем Марка и Луне погледајте ОВДЕ.
Извор: Novi.ba