Водоник у мотору авиона неће сагоревати већ ће са кисеоником ступати у електрохемијску реакцију, а тако произведена струја ће покретати пропелере авиона.
Уместо издувних гасова, његов мотор ће у атмосферу испуштати – водену пару.
Руководилац пројекта Јуриј Добровољски додатно је разјаснио:
-Све ради слично као обични акумулатор, само – на водонику. из њега извлачимо електричну енергију при температурама које неће прелазити 100 степени Целзијусових.
Мотор на водоник уграђен је у постојећи руски лаки авион-двосед «Сигма-4».
На таквим моторима се радило још у време СССР.
На бази авиона Ту-154 био је направљен Ту-155 са три мотора, а један од њих је радио на – течном водонику.
Шта је Дутерте поручио Америма прочитајте ОВДЕ.
Извор: fakti.org