Тако је на пример, Канада донела одлуку која ступа на снагу 20. априла од 12 часова којом захтева да авио-путници путују са заштитним маскама за лице. Они морају стално да носе маске преко носа и уста, јер у авионима није могућа прописана физичка дистанца. Такође, путници су у обавези да користе сопствену прописану опрему или им неће бити дозвољено да путују.
Неизвесно је како ће убудуће изгледати лет авионом и да ли ће ношење маски можда на крају постати уобичајено.
Филипин ерлајнс је прва авио-компанија која има специјално дизајнирану и прилагођену заштитну опрему коју је урадио познати филипински дизајнер Едвин Тан. Ова компанија за сада обавља само летове ради враћања својих грађана, док су до 30. априла обустављени сви остали међународни летови.
И док је Филипин ерлајнс први који има комплетну марку заштитне опреме, Кина Истерн је почетком марта представила брендиране маске за лице својим посадама.
Емирејтс и Дубаи хелт ауторити (ДХА) удружили су се како би увели нове мере предострожности на одабраним летовима. Пракса је да се сви путници тестирају на вирус, вађењем крви пре поласка на пут. На шалтерима за пријаву постављене су заштитне баријере које пружају додатне мере безбедности за путнике и запослене. Рукавице, маске и средства за чишћење руку обавезни су за све запослене на аеродрому. Путници су дужни да носе своје маске када су на аеродрому и у авиону.
Многи се више не питају када ће се путовања вратити у нормалне токове, већ да ли ће се икада вратити нормалној рутини.
Хоће ли социјално дистанцирање бити нова норма? Да ли ћемо носити маске за лице током целог путовања? Да ли ће бити здравственог прегледа пре сваког лета? Питања су на која још нико не може да одговори са сигурношћу.
Да ли постоји оружје које може да измени понашање војске и цивила и онеспособи их за акцију, сазнајте ОВДЕ.
Извор: Б92