Фотографију је поставила корисница друштвене мреже Фејсбук на свом профилу и уз опис: “Данас прођемо поред Ушћа, видим рекламу и прекрстим се. У повратку сам морала да сликам. Па да додам фотографију бомбардовања. Да ли је ово стварно могуће?”
Danas prodjemo pored Ušća, vidim reklamu i prekrstim se. U povratku sam morala da slikam. Pa da dodam fotografiju bombardovanja. Da li je ovo stvarno moguće?
Posted by Dasha N. Božanić on Thursday, July 30, 2020
Реклама на билборду представља манифестацију "Ово смо ми" која је окупила представнике НАТО, стране амбасадоре у Србији и припаднике српског државног врха. “НАТО недеља у Београду” организује се једном годишње од стране Центра за евроатлантске студије
Познато је у српској јавности да је торањ пословног центра "Ушће" био предмет бомбардовања за време НАТО агресије на СР Југославију 1999. године, па се поставља питање откуд реклама за једну НАТО манифестацију баш на том месту?
Да подсетимо, дана 21. априла 1999. године у 03:15 за време НАТО агресије на СР Југославију зграда је била ракетирана у више наврата и претрпела је катастрофална оштећења. Поново је бомбардована 27. априла у 01:05 часова. Укупно 12 томахавк ракета је погодило зграду.
За сада се нико из државног врха или невладиних организација није огласио да објасни да ли је у питању грешка или покушај провокације.
Шта су МРАП-ови и зашто српска војска толико заостаје у региону? Више о томе ОВДЕ.
Извор: Правда