"Такве шлеп службе не само да нарушавају углед АМСС-а услед неадекватно пружене помоћи на путу и наплате услуга по високим ценама, а које чланови нису дужни да плате, већ стварају лошу слику на путевима целе Србије. Напомињемо да је Ауто-мото савез Србије једини овлашћени партнер ADAC-а у Србији, чији оператери су доступни свим члановима 24/7, 365 дана у години", каже се у саопштењу.
Истиче се да било да је у питању квар, саобраћајна незгода или тражење информација, сви чланови ADAC-а могу добити помоћ на путу и потребне информације позивом на број телефона +49 89 222 222 матичног клуба у Минхену или позивом броја телефона +381 11 333 1200 Оперативног центра АМСС.
АМСС и АДАЦ апелују на своје чланове да у случају потребне помоћи и информације не траже алтернативна решења и да не покушавају самостално да реше проблем, већ да се придржавају инструкција овлашћених лица, која могу контактирати на већ наведеним бројевима.
Партнери АМСС-а поседују идентификационе картице и возила на којима се налазе идентификационе налепнице са партнерским бројем на јасно видљивим местима на возилима.
Партнер АМСС-а ће приликом доласка на интервенцију код себе имати и члански број члана, као још један од начина распознавања.
Држављанима Србије број телефона Оперативног центра АМСС 1987, за позиве из Србије, односно број телефона +381 11 333 1200 за позиве из иностранства, у случају потребне помоћи или информације, доступан је 24/7 свакога дана у недељи.
Колумну Милана Видојевића можете прочитати ОВДЕ.
Извор: Танјуг