Најпре треба рећи да је на групи најављен и протест возача у центру Параћина због високих цена регистрације, који ће се одржати сутра, односно у суботу 14. августа 2021. у 17:00 часова.
Такође, у групи се најављују и велики протести од септембра о чему ћемо у другом делу текста.
А ево какве глупости морају да трпе возачи и како им технички прегледи тренирају живце, захваљујући правилницима Министарства за саобраћај које тумачи и спроводе Агенција за безбедност саобраћаја, саобраћајна полиција и АМСС Центар за моторна возила. Погледајте и крстите се и левом и десном.
“Комшију вратили са техничког прегледа јер му је седиште мало лабаво… Мрда 2мм”
“Данас оборили рођаку зато што јој амортизер гепек врата не држи...”
“Имао сам оригиналан канап за шлепање, али 6 метара је био дугачак, а требао ми је од 3 до 5 метара. Хоћу да кажем да су то глупости и треба стати томе на пут”.
“Сад ме зове другар из Обреновца. Пао на техничком због задњих стопаљки. То што су оне другачије естетски није проблем, али то што је магленка десно, а рикверц светло лево, а није контра од тога, е због тога је пао”.
“Сестру вратили са техничког због цркле сијалице на стоп лампи. Ауто исправан, све како треба, нема никакву неисправност сем те сијалице која је на путу до техничког прегледа прегорела...”
“Данас нисам прошао технички. Ставио сам нове дискове и плочице, не могу да добију исти потисак на оба точка, да ли је неко имао такву ситуацију? На задњим точковима”. Други члан групе му отписује: “Питање је кад су замењени. Некада је потребно да прође мало времена док све не легне. Мени је механичар рекао да мора да се одвоза ауто барем 200км после замене, а за то време, наравно, никакво нагло кочење...” Први узвраћа и додатно појашњава: “Да, али ја сам имао дискове и плочице већ у добром стању, вратили су ме, па сам ставио нове и поново ме вратили.”
“Да ли неко зна технички који хоће да региструје мотор, а да није фабрички ауспух… Јер ово са тим глупостима да мора све фабричко је превелики стрес!”
“Мене су вратили, каже ван габарита ауспух, реко напиши то ако смеш и ако си у праву па да ти цео први ред на сахрани… Наравно није смео, него лупају глупсоти тако го*нари, све папире поседујем регистровао га четири године тако и атест плина радио код оних слепаца и сад се нађе неки паметни који је попио сву памет овог света и кренуо се глупира. Ужас. Отишао на друго место, све тип топ кажу и без икаквих проблема прошао.”
“Људи, стварно срамота велика, возим југића и на `коралу ин` ми фали мало парче пластике напред, и нисам прошао технички, а ауто за своју класу одличне кочнице има...”
“Моја аутоприколица је узета из фабрике, има сваки папир, први технички није прошла јер нема европску шапу и нема нека друга светла назад јер има као на фергусону.”
“Људе су само враћали испред мене, само да исправе сијалице и то је то.”
Наравно, поред жалби на разлоге враћања са техничког, чланови групе кукају и на многе друге друге нелогичности и неправде у вези цена регистрације, лоших путева и цена горива, а незадовољство је све веће и веће. Ово су само неке од порука:
Незадовољни возачи Србије (фото: Вибер скриншот)
“Људи, данас сам дао 100.000 за регистрацију, тачније 120.000 са преносом, све му је*ем”
“Технички је полу монополизован, како је једна приватна агенција дала себи сва права (Агенција за безбедност саобраћаја) и онда оне своје генијалне идеје шаље Министарству на одобрење. Ко је овде луд?”
“Па јел има та једна агенција адресу и власника па да се оде мало на њихову адресу????”
“Све у нама ври већ подуже, а кад покипи треба да оде у правом смеру, за добробит свих нас”
А о побуни се може нешто више сазнати из поруке једног од администратора групе:
“Људи све је то лепо што ви пишете, нема проблема никаквих, лако је од куће куцати поруке и не радити ништа.
Припреме су у току и не знамо ШТА ВАМ НИЈЕ ЈАСНО када се каже да ћемо у месецу септембру почети са деловањем у сваком смислу.
Пише се предлог разматрају се чињенице и прави се план деловања.
Ко нема стрпљења нек иде својим путем.
Ми за циљ имамо да успемо у овоме, а ако не покушамо нећемо знати.
Према томе стрпљења мало још и зовите пријатеље да се придруже у заједничком залагању!!!”
Један од чланова је имао и поруку за председника Асоцијације техничких прегледа.
“Господине Владимиру Маринковићу поднесите оставку на вашу функцију. Срамота је шта сте изјавили. Да људи треба да се уиграју, да није синхронизовано малтене, с господом Богом, али да ће све доћи на своје место?!? Кад?!? Ви као одговоран човек, уместо да сте штитили права возача, ви сте део система који нас пљачка. Станите. Оставка. Ми немамо више времена да слушамо шарлатане с разних страна. Преко главе нам је. Оставке сви који су донели овакав очајан, фушерски, никоговићки, шарлатански закон.”
Ево једног од бројних коментара везаног за цену техничког прегледа, као и на рачун Центра за моторна возила АМСС и Агенције за безбедност саобраћаја:
“Прва ствар је ненормална цена? Шта би требало онда сервиси да кажу за њихов радни сат кад ови лопови узимају 7.500 дин за 1ч, класичан лоповлук. Друго, узмеш ауто, уградиш плин, одрадиш технички, где ти све прегледа, одеш у АМСС и онда ти они тамо глуме лудило као гледају све уместо оно за шта си дошао и праве се паметни и они за преглед, за који нису нешто стручни, наплате ти 6000, а три и нешто иде АБС-у, још једној измишљеној кући за отимање пара грађанима. Више треба тражити да се угасе те измишљене агенције за отимање пара.”
На крају, ево једног занимљивог питања, које би вероватно занимало сваког возача и грађанина:
“Може ли неко да исконтролише или зна како пролазе технички преглед: полицијска возила, возила хитне помоћи, војна возила, и свих осталих државних иституција? Овај закон је директни удар на раднике, пољопривреднике и хиљаде других који једва преживљавају. Сада још да нам забране и да возимо, али да их служимо и ћутимо још можемо”.
Дакле, група се зове "Стоп скупој регистрацији моторних возила", тамо и сами можете пратити искуства возача и планове побуне.
Британски медиј је у неверици: Јадарит и криптонит су идентични, имају исту, ову хемијску формулу, Рио Тинто ће се олешити од пара! Опширније читајте ОВДЕ.
Извор: Правда, Н. Б.