У авиону је наравно ангажована чешка посада и једино што има везе са Ер Србијом је ревија Elevate.
Потпуно је јасно да је флота Ер Србије десеткована и да је зато било неопходно изнајмити страни авион и посаду због чега профит иде у Чешку, уместо да остаје Србији.
Да ће посао са Етихадом бити пропаст било је јасно још после првог лета до Емирата када је авион стар висе од десет година био приказан као нов. Тада се Александар Вучић хвалио да ће путници имати по два оброка у авиону и то тардиционална српска јела. Пуно новинара, данас критичара режима, летело је тада тим промотивним летом. Неки су играли и шах са премијером. Никоме није сметао чудан уговор који је дуго био тајна, а по коме Етихад даје 40 милиона док Србија даје све остало. То остало се мери стотинама милиона.
Пардон, Етихад је дао и кредите Ер Србији са просечном каматом и трошковима од преко 7%?!
Осам година после генијалног дила у коме су учествовали Синиша Мали, Млађан Динкић и Александар Вучић, Србија има компанију са много већим дугом него сто га је имао ЈАТ Ервејз, са старом флотом коју је узела на лизинг, са отказаним дилом за нове авионе, са чартер компанијом која је у проблематичном стању... без икакве визије и идеје.
Зато не треба да чуди што туристе из Београда за Анталију превозе Чеси.
Да нас растужи и забрине - да. Да на зачуди - не, јер све се распало.
Како још један стратешки инвеститор отпушта српске раднике путем СМС-а, прочитајте ОВДЕ.
Извор: Директно.рс