Пише: Владимир Димитријевић
Тако се, у СНС медицинском поретку, може сазнати од „антроповетеринарског“ стручњака, да би се сви проблеми са короном у Србији могли решити једноставно: масовном вакцинацијом и строгом контролом кретања. Али, од 33. минута на снимку на коме дотични излаже своје панацејичне идеје, чује се вапај да је сва трагедија у томе што људи нису краве. Каже овај Салвадор Дали СНС епидемиологије ( знате ону Далијеву аутобиографију – „Ја, геније“ ) да крава не може да се одвеже, купи карту за Београд и оде својим путем, а наопаки човек хоће. Све што је чињено с кравама, могло би се учинити с људима, вели геније, само што су људи својеглави, и одмах се позивају на некаква људска права ( која краве, бар за сада, немају).(1)
Тако је то, читаоче, у СНСрбији – да су сви стока, лакше би се решавала многа, па и здравствена, питања.
ДЕМОКРАТСКО ДРУШТВО И МЕДИЦИНА
У сваком демократском друштву човек је, по правилу, циљ, а не средство. По закону, свако лице има право на живот, здравље, физичку и психичку неприкосновеност, слободу говора, име, част, достојанство и професионалну ре¬путацију, вредновање себе, поштовање у погледу интимног, породичног и приватног живота, заштиту личних података, поштовање сећања на њега и његовог тела после смрти, као и друга слична права која су призната законом. Интереси и добробит појединца имају предност у односу на интересе друштва или науке (из овога следи да се друштвена добробит не може користити на штету човека). Сва¬ка интервенција у области здравства, укључујући истраживања, мора се обављати у складу с правилима и обавезама струке, као и с правилима понашања која се примењују у датој области. Медицинска интервенција се може вршити тек након што одговарајуће лице да за то своју добровољну писану сагласност. Ово лице унапред добија одго¬варајуће информације о циљу и карактеру интервенције, као и о њеним последицама и ризицима. Ово лице у сваком тренутку неометано може повући своју сагласност. Информисана сагласност обавезно треба да садржи ин¬формације изложене у облику који је разумљив за пацијента о циљу, очекиваном ефекту, методама медицинске интервенције, њеном потенцијалном ризику и евентуалним медицинско-со¬цијалним, психолошким, економским и другим последицама, као и о алтернативним методама лечења и медицинских услуга. Ово је, сви то знамо, азбука кад је улога медицине у демократском друштву у питању. Ако је тако ( а јесте ) зашто се демократске земље на планети Земљи претварају у крваво бојиште где они који не прихватају коронократију бивају изложени најстрашнијем полицијском злостављању? Зашто се гоне људи који одбијају да се вакцинишу сумњивим вакцинама? Корона тровање је, очито, искоришћено да се демократија заувек укине.
„ЗА ПРАВИЛО ЛУДОСТ ИЗАБРАШЕ“ ( ЊЕГОШ )
Чак и представник поп – филозофије, толерисани левичар Славој Жижек, показује куда нас лудило води. И то чини на примеру земље из које потиче, мале, али ЕУ покорне, Словеније:“На пример, кад су допустили да у виду малог олакшања на јавним местима свирају музички ансамбли. Трубачи су понели своје инструменте али су морали да носе маске. Сад, како ти можеш свирати као трубач са маском? Онда су казали, и то озбиљно, да се у масци направи мала рупа како би трубачи могли да свирају. Дакле, неорганизовност, контрадикторна упутства, тако да смо се питали шта власт хоће од свега тога у Словенији? Да ли заиста хоће ефективан дијалог са обичним људима да се пандемија савлада или хоће да пандемију искористи за, што се каже, биополитичку контролу, као средство застрашивања и контролисања људи? Да заоштри односе са народом, пре свега, са опозицијом. У центру Љубљане 15. септембра хиљаде људи је било на протесту против вакцинације. Протест је чак постао насилан, људи су бацали предмете на парламент, полиција је интервенисала сузавцем и воденим топовима. То је био најнасилнији протест до сад, и за нас шок. И, наравно, за власт је главни кривац лева опозиција. Што је потпуна лаж. То је веома тужно у Словенији јер, уместо да се казало: сад нам треба неко (ужасна реч!) народно јединство око ових мера, не, то се сада и те како политизује.“(2)
Политизација ванредних ( тобож антипандемијских ) мера води претварању планете у концентрациони логор. Мислите – то је немогуће? Тако су мислили Јевреји у Немачкој 1933. године. Тако су мислили Срби у НДХ априла 1941.
КАКО НАСТАЈЕ КОНЦЛОГОР?
Ако смо заборавили, вреди се сетити манифестног текста италијанског мислиоца Ђорђа Агамбена, „Шта је логор?“ У њему нас Агамбен опомиње:„Логори, дакле, не настају на основу права које се примењује у нормалном поретку ( а још мање, како би се могло веровати, из преображаја и развоја затворског права ), већ као резултат ванредног стања и ратног закона. То је још уочљивије из нацистичких логора о чијем пореклу и правном режиму, о чијем пореклу, и правном режиму, знамо много./.../ Логор је простор који се отвара кад ванредно стање постане правило. У њему ванредно стање, које је у суштини било привремена суспензија поретка, добија трајно просторно уређење које, међутим, као такво, константно остаје ван граница нормалног поретка.“(3)
Кад разматрамо логор, не питамо се, вели Агамбен, какве су суровости ту чињене и шта су могући узроци џелатског зла, него како је такав простор уопште постао могућ. Могућ је постао јер је закон у њему био потпуно суспедован – зло логорских убица долази тек после проглашавања ванредног стања и довођења неке групе људи у стање незаштићених законом. Ванредно стање које не престаје рађа логор. Управо је то оно што се дешава са Западом од 11. септембра 2001. наовамо – реч је о сталном ванредном стању против кога се Запад, у виду НАТО Империје, „бори“ – од Авганистана и Ирака, преко „Арапског пролећа“, до Сирије...А сад, скривено језгро управитеља западне моћи, оних 0,666% „четвртог рајха богаташа“ ( израз Деса Грифина, стар преко пола века ) креће у „велики ресет“ планете – тенком против вируса, и од света настаје логор. Зато ће Абу Граиб и Гвантанамо бити стална слика доба у коме живимо.
ДИЈЕГО ФУЗАРО ГОВОРИ
Италијански философ Дијего Фузаро, увек спреман на побуну против канцер – капитализма, у свом огледу „Велики ресет“ нас подсећа шта је циљ глобалистичких злочинаца, који стоје на линији „ковид пропусница“:“Можда ће установити Гринстапо, нову полицију која ће ревносно проверавати да само субјекти с уредном зеленом картом могу да уђу на јавна места. Они који се нису подвргли благословљеном серуму, и стога не могу показати свети зелени картон, биће искључени из друштвеног живота и осуђени да живе као грађани другог реда, ван јавног живота као „неблагословени“ и пре свега криви што се нису заклели на верност новом техносанитарном деспотизму. Ремек-дело власти за јесен 2021. биће да увери људе да верују да су за ново унапред одређено кажњавање криви они који нису примили благословљени серум.“(4)
То је кључ: злочиначки поредак спрема да хушка вакцинисане против невакцинисаних, уместо да сви заједно устану против господара хаоса. НОВА ДИСКРИМИНАЦИЈА Пред нама је нова, концлогорска дискриминација. Фузаро опомиње:“Они који нису подвргнути благословљеном серуму биће законом искључени из јавног живота, осуђени на изолацију и јавно клеветање, третирани као парија новокастинског друштва касног терапијског капитализма. То је први пут од Другог светског рата да се враћа злогласна пракса дискриминације према закону. Као и сваки деспотизам, данашњи техносанитарни тип производи „грађане другог реда“, како је истакао италијански филозоф и академик Ђорђо Агамбен. Такође је написао да „зелена карта чини оне који је немају носиоцима виртуелне жуте звезде“.“(4)
Агамбен је јасан: сви постајемо „голи животи“, који, ако Нови медицински поредак затражи, могу бити ликвидирани. За почетак, симболично; касније ћемо већ видети већ виђено.
НА ВРЕМЕ СЕ БУНИТИ
Зато је добро на време се побунити. Фузаро нас позива:“Да ли је могуће прихватити живот у друштву које стално понавља да се треба борити против сваке дискриминације, а затим уводи нову опсцену дискриминацију по закону, стварајући грађане другог реда? Не би ли сада био тренутак да се заиста пружи отпор? Превише има оних који на тупав начин легитимишу нови Гринстапо понављајући мантру „можете ли возити аутомобил без показивања дозволе?“, па ће бити потребно одговорити им да је овај аргумент потпуно неприкладан у односу на безусловну слободу и неотуђива права за све према одредбама Устава. Као што сам већ поменуо, основна права предвиђена нашим уставом, од права кретања до права на окупљање, ни на који начин нису повезана са некаквом зеленом картом, нити су обавезујућа по том основу. Право није нешто што се уступа по команди. Напротив, то је достигнуће које нам нико не може одузети и које се мора бранити на сваки начин, ако је потребно.“(4)
Потребно је, господине Фузаро. Наравно да је потребно. Рачунајте на нас, Србе, у побуни против квазимедицинског глобонацизма!
1. https://www.youtube.com/watch?v=7s3LQLxlC2s&ab_channel=TelevizijaForum
2. www.danas.rs/nedelja/slavoj-zizek-nasa-je-covecnost-ugrozena
3. www.radiobeograd.rs/download/Casopis/3djagamben.pdf 4. www.pecat.co.rs/2021/09/veliki-reset/
4. www.pecat.co.rs/2021/09/veliki-reset/
Текст је писан искључиво за портал Правда, преношење је забрањено без сагласности редакције.
Прошлу колумну Владимира Димитријевића прочитајте ОВДЕ.
Извор: Правда