Најновије

МОРАЋЕ ДА КУПЕ КАРТУ ЗА ПРЕВОЗ! Београд стеже обруч око грађана

Ново јавно комунално предузеће које ће се бавити наплатом превозних услуга у Београду је осмислио како да се смањи број људи који не желе да плате карту.

Градски превоз. (Фото: Јутјуб)

У Београду градски превоз користи око 800.000 путника, а месечно се прода тек око 120.000 карата. Директор новоформираног Јавног комуналног предузећа наплате превозне услуге Славен Андрић, за почетак најављује добру вест - карте неће поскупети наредних годину дана. Очекује да ће се и поред досадашње културе неплаћања карата, уз подизање квалитета услуге и система контроле улазака на предња врата возила повећати продаја карата.

Град је направио посебно Јавно комунално предузеће наплате превозне услуге које ће се бавити тим послом. Јавни превоз у престоници користи око 800.000 путника, а месечно се прода тек око 120.000 карата. "Карта сигурно неће поскупети у наредних годину дана, тако да грађани не треба да брину да ће бити поскупљења", потврдио је Славен Андрић.
Истиче да ће се новоформирано Јавно комунално предузеће наплате превозне услуге бавити пре свега наплатом, логистиком и руковођењем јавног превоза путника у Београду.

Смањити гужве

"Установили смо да можемо у фреквентним интервалима када грађани путују на посао и враћају се, да смањимо гужве. Ако редукујемо ред вожње, да викендом смањимо број полазака и на уштрб тога повећамо број полазака у фреквентним интервалима, можда ћемо успети да смањимо гужве и да обезбедимо да грађани могу да улазе на предња врата", наводи Андрић.

Сматра да ће се на тај начин повећати и контрола и наплата градског превоза. Када је реч о неопходном броју возила јавног превоза, Андрић објашњава да постоје линије које нису толико оптерећене и да би с тих линија требало пребацити аутобусе на оне које су више оптерећене. Додаје да ће бити и нових аутобуса који ће такође саобраћати на оптерећеним линијама.

Како натерати путнике да купе карту

Андрић најављује да ће контролори у наредном периоду покушати да објасне путницима зашто је добро да купе карту.

"Контролори ће можда наредних пар месеци, можда чак и годину дана да раде на свести и да покушају да објасне да је добро да се купују карте из разлога што ће сав новац од купљених карата ће ићи директно у буџет Града, а не у приватне фирме", навео је он.
Верује да ће и поред тога што у Београду постоји култура неплаћања карата уз наведене мере, подизање квалитета услуге и система контроле улазака на предња врата возила повећати продају карата.

"Да ли ће бити кондуктери или контролори, они ће имати исту функцију, да путници не могу ући на предња врата ако немају купљену карту", прецизирао је Андрић. Указује и да је реч о предузећу у фази оснивања и да очекује да ће пуну функцију моћи да постигне тек од Нове године.

"Овим проблемом се нико није бавио деценијама, тако да не можемо преко ноћи да решимо проблем јавног превоза у Београду", закључио је Андрић.

О уништењу украјинских цивилних бродова за превоз жита прочитајте ОВДЕ.

Извор: Ало

Бонус видео

Молимо Вас да донацијом подржите рад
портала "Правда" као и ТВ продукцију.

Донације можете уплатити путем следећих линкова:

ПАЖЊА:
Системом за коментарисање управља компанија Disqas. Ставови изнесени у коментарима нису ставови портала Правда.

Колумне

Небојша Јеврић: Молер

На зиду Парохијског дома, увек пуног, дао је да се нацрта Ајфелова кула са минаретом и хоџ...

Најновије вести - Ратни извештаји

VREMENSKA prognoza

Најновије вести - ПРАВДА