Најновије

ШАРОВИЋ: Неукусна и срамна кампања Крени - Промени

Проблем загађења ваздуха у Београду, али и у већем делу Србије је дубок и траје већ неколико година. Надлежни, односно градски функционери покушавају да га реше позивањем у помоћ кошаве, која ће смог да растера, док иницијатива Крени - Промени то ради рекламирањем пречишћивача ваздуха приватне компаније (у овом конкретном случају ради се о компанији "Цептер").

Немања Шаровић (Фото: Хелм каст)

Тако је на Инстаграм страници Крени - Промени осванула наградна игра како би пратиоци добили пречишчивач ваздуха приватне компаније, али и које услове је потребно испунити како би се корисници Инстаграма нашли у конкуренцији да буду један од три добитника.

Немања Шаровић, лидер покрета Љубав, Вера, Нада, овакву кампању је назвао "неукусном и срамном".

- Проблем загађења ваздуха неће се решити куповином пречишчивача (читај: прављењем профита рпиватној компанији). Ако Крени - Промени овако "решава" проблеме као опозиција, не дај нам Боже шта би трек радили као власт - написао је Шаровић и додао:

- Благо речено, неукусна кампања. Реално, срамна.

Шаровић се надовезао на своју објаву на Твитеру, па је нагласио:

- Ако Саво (Манојловић, прим. аут.) победи на београдским изборима, деца ће следеће године уместо ваучера за Спорт висион и куповину патика, добити ваучер за куповину шерпи у "Цептеру".

Извор: Директно

Бонус видео

Молимо Вас да донацијом подржите рад
портала "Правда" као и ТВ продукцију.

Донације можете уплатити путем следећих линкова:

ПАЖЊА:
Системом за коментарисање управља компанија Disqas. Ставови изнесени у коментарима нису ставови портала Правда.

Колумне

Небојша Јеврић: Молер

На зиду Парохијског дома, увек пуног, дао је да се нацрта Ајфелова кула са минаретом и хоџ...

Најновије вести - Ратни извештаји

VREMENSKA prognoza

Најновије вести - ПРАВДА