Најновије

Слободан Рељић: "Кока-кола" на српској слави – без Косова

Право учешћа у наградној игри имају искључиво "лица са пребивалиштем у Републици Србији (без Косова и Метохије)". "Кока-кола" рачуна на српске паре, али следи "европски пут" антисрпске политике.

Пише: Слободан Рељић

"Кока-кола" цивилизација је окупирала све. Ви постојите да би вам корпорација продала – своју робу! Али то није све. 

Пре више од једног века амерички капитализам је дошао до сазнања да није основно налазити пут до потрошача да се своја роба похвали a да би се продала, него се кренуло у изналажење начина "како би људске инстинкте требало мобилисати да потрошња постане обавеза". То је одавно уочио Стјуарт Јуан, аутор књиге о "адвертајзингу и друштвеним коренима потрошачке културе" која је доживела тридесетак издања – PR! A Social History of Spin.

Формирање људског материјала

Резултати тог антихуманог и манипулативног процеса су: "Важно оруђе за формирање људског материјала јесте реклама. То је пропаганда западног система вредности и стила живота."

"Кока-кола" је најпознатији симбол тога. Јер у оном што купујете под тим натписом нема ништа посебно вредно сем у вас уграђене потребе, која је рекламом убачена у ваше мисли и емоције, а да ви себе доживљавате као неког ко има "стила". Coke is it! Не, није то стил ексклузивитета. Напротив. Ви сте "опште место" у маси која се окупља око "кока-кола" божанства.

Историја "кока-коле" је историја тражења човекове неспособности да се одупре претварању личности у – веселу масу. Кад погледамо профил тог "највећег бренда" у тоталитарности потрошачког друштва уочићемо две фазе: прва, кад је "кока-кола" производ који успешно прати тржишна кретања и прилагођава се великим променама; назваћемо је кокаинска фаза; друга фаза – кад "кока-кола" постаје креатор идеологије потрошачког друштва и средство за одржавање односа у том друштву.

"У реклами се идеолошка обрада људи испољава у највулгарнијој форми, а то значи у најдоступнијој и најделотворнијој форми", нашао је Александар Зиновјев. "Класични образац рекламе је наравно амерички. Она не одражава само стил живота како је формиран у САД, она учествује у његовом формирању, очувању и пропаганди."

Важно је разумети да се, како је уочио Ерих Фром, реклама "не обраћа разуму него емоцији; као и свака друга хипноидна сугестија она покушава да на своје предмете утиче емоционално, а да их затим натера да му се потчине интелектуално".

"Кока-кола" – крв Исусова

Кад се човеку заврти мозак он се може доводити у стање да дуби на глави и да верује да је то – нормално. Узимамо за пример Мексико, једно од најкатоличкијих друштава у свету, где свештеници знају да уместо вина причесте вернике "кока-колом" и хлебом! "Кока-кола" као крв Исусова!? Coke is it!

Извештај с лица места: "Неки људи пију 'кока-колу' с религиозном оданошћу, а други то безалкохолно пиће користе као везу с Богом. Сода пиће 'кока-кола, које је изузетно популарно у Мексику, често се користи у верским церемонијама. Постоји и црква позната као Кока-кола црква у месту Чиапас."

ПУТИН: Украјина се користи за стварање опасних претњи по безбедност Русије

Извор: Рт.рс

Бонус видео

Молимо Вас да донацијом подржите рад
портала "Правда" као и ТВ продукцију.

Донације можете уплатити путем следећих линкова:

ПАЖЊА:
Системом за коментарисање управља компанија Disqas. Ставови изнесени у коментарима нису ставови портала Правда.

Колумне

Најновије вести - Ратни извештаји

VREMENSKA prognoza

Најновије вести - ПРАВДА