Најновије

Државни послови Вулинове жене

Фирма “Адвертајзинг солушнс” (Advertising solutions), која је у власништву Наташе Вулин, супруге потпредседника Владе Србије Александра Вулина, радила је маркетиншки део посла за “Српску кућу” у Паризу, коју је отворио председник државе Александар Вучић, преноси данас Nova.rs.

Како пише тај портал, чини се да то није једини државни пројекат који је поверен приватној фирми, чије је седиште регистровано у стану на Звездари, за који је Вулин тврдио да је купљен позајмљеним новцем Наташине „тетке из Канаде“.

„Српска кућа“ отворена је у јулу ове године у парку „Ла Вилет“, у оквиру Олимпијских игара 2024, а није познато која државна институција је стајала иза тог пројекта.

Црвену врпцу тада је пресекао лично председник Србије Александар Вучић. Гост на отварању био је француски министар за спољну трговину Франк Ристер, који је тада рекао да отварање „Српске куће“ показује спремност Србије да ојача односе са Француском. Како је навео, чињеница да је Србија толико уложила у „Српску кућу“ је велика част Француској.

На отварању су били и редседник Републике Српске Милорад Додик, министар спорта Србије Зоран Гајић и представници дипломатског кора, а према наводима министра информисања и телекомуникација Србије Дејана Ристића, посетило ју је 50.000 странаца. Ристић је истакао да је тај пројекат допринео ребрендирању Србије и да је то добра пракса коју треба наставити.

Како је фирма Адвертајзинг солушнс, која је у власништву Вулинове жене, добила посао на пројекту „Српска кућа“ и од које конкретно државне институције није познато – пише Nova.rs и додаје да су тим поводом контактирали агенцију на чијем челу је супруга министра Вулина, али нису добили одговор.

Пројекат „Српска кућа“ можда и није једини који спаја државу и приватну агенцију „Адвертајзинг солушнс“, наводи Nova.rs, а у то су се уверили након што су на званичном сајту ове фирме, у категорији „пројекти“, прочитали укратко о пословима које су обављали од 2020. до данас.

У мају ове године је у Палати Србија одржана конференција “Заједно за ментално здравље”, под покровитељством Тамаре Вучић, супруге председника државе. Међу говорницима је била министарка просвете, иначе неуропсихијатар проф. др Славица Ђукић Дејановић, а тај догађај је само један у низу пројеката, који је промовисала агенција “Адвертајзинг солушнс”.

Та агенција радила је у мају и маркетинг за конференцију “Лепота жене” у Југословенској кинотеци, коју је отворила “прва дама” Тамара Вучић.

У децембру прошле године, агенција је радила на промоцији почетка изградње БИО4 кампуса, једног од најважнијих државних пројеката, који је, према писању медија, вредан више од 400 милиона евра.

Фајненшел тајмс: Тешки губици Украјинаца у руској Курској области 

Извор: Данас

Бонус видео

Молимо Вас да донацијом подржите рад
портала "Правда" као и ТВ продукцију.

Донације можете уплатити путем следећих линкова:

ПАЖЊА:
Системом за коментарисање управља компанија Disqas. Ставови изнесени у коментарима нису ставови портала Правда.

Колумне

Најновије вести - Ратни извештаји

VREMENSKA prognoza

Најновије вести - ПРАВДА