Prošla su četiri meseca otkako je prvi "srpski mercedes" izašao sa proizvodne trake fabrike "Ikarbus", a za njega još nije pronađen kupac, piše Istinomer.
Prema rečima generalnog direktora "Ikarbusa" Aleksandra Vićentića, osim prototipa nije napravljeno nijedno novo vozilo, a za sada jedini "srpski mercedes" nalazi se "na homologaciji", na testiranju u ovlašćenoj laboratoriji. Vićentić ističe da je glavni krivac – kriza. Direktor "Ikarbusa" ipak dodaje da postoje šanse da će prve porudžbine stići do jeseni. A ugovor o poslovno-tehničkoj saradnji između "Ikarbusa" i "Mercedesa" biće potpisan, naglašava Vićentić, tek kada se pronađe prvi kupac. Kada je u martu tadašnji prvi potpredsednik Vlade Aleksandar Vučić
lično zakačio znak nemačkog automobilskog giganta na novi autobus istakao je da je to "pokazatelj rasta industrijske snage Srbije". Vučić je tom prilikom naglasio da se za novi autobus
već interesuju iz susedstva, dodajući da će se prodavati na području cele jugoistočne Evrope. Bivši ministar privrede Saša Radulović naglašavao je da nije u pitanju “Mercedesova” investicija, već će ta komanija samo prodavati delove za autobuse, podseća Istinomer. Na Radulovićeve primedbe direktor "Ikarbusa" je odgovorio da su "besmislene", ističući da će njegova fabrika postati jedan od "Mercedesovih" ovlašćenih "bodibildera" - od njih će dobijati šasiju i na njoj sklapati autobus. Izvor: Istinomer, B92