Učesnici ovog dvodnevnog događaja dobiće priliku, prostor i podršku stručnjaka da se okušaju u kreiranju potkasta – audio i video forme koja postaje sve popularnija u Srbiji, bilo kao nadogradnju postojećeg sadržaja medija u kom rade, ili potpuno novu audio-video emisiju.
“Medija džem hakaton“ će obuhvatiti dva paralelna izazova i za oba su predviđene vredne nagrade za najbolje timove i predloge poslovnih rešenja.
Prvi izazov namenjen je potkasterima koji razvijaju svoje održivo potkast rešenje sa potencijalom za pokretanje društvene promene i promociju dijaloga na različite teme koje su važne građanima Srbije.
Najbolja rešenja za finansijski održive potkaste (ili ideje za potkaste) koja imaju potencijal da dođu do svoje ciljane publike, i trajno kreiraju kvalitetan sadržaj, biće nagrađena putovanjem na konferenciju “Podcast Day”, koja se u organizaciji “Radiodays Europe” održava 13. juna 2019. u Londonu i višemesečnim mentorstvom u „Impakt habu“, koje obuhvata i prostor za rad i snimanje i distribuciju potkasta.
Drugi izazov je namenjen za kreiranje održive potkasting platforme koja će biti baza znanja i podrška za ceo domaći potkasting eko-sistem. Ova platforma će služiti za distribuciju, promociju, oglašavanje, merenje analitike i slušanosti i umrežavanje sa medijima, oglašivačima, IT stručnjacima i širom publikom.
Nagrada za ovaj izazov je mogućnost dobijanja granta u iznosu od 25.000 američkih dolara i višemesečno mentorstvo u „Impakt habu“.
Hakaton se održava u okviru inicijative „Medija džem – ka održivim potkast rešenjima“, koju sprovodi USAID projekat jačanja okruženja za održivost medija, u partnerstvu sa „Impakt habom“.
IZVOR: Urbancube.rs