Ово је објавио бос China Merchants Energy Shipping (CMES) Се Чунлин који је открио:
„Ми смо један од главних превозника нафте из САД у Кину. До трговинског рата санкцијама између Вашингтона и Перкинга - то је био добар бизнис, али је сада потпуно стао“.
Чунлин је ово рекао на великом бродарском скупу у Хонгконгу, а веродостојност његових речи је потврдио и Refinitiv Eikon који се бави праћењем кретања бродова по свету.
Вашингтон је почео да испоручује нафту Кини тек пре две године, али је Кина на крају 2017-те већ примала 20 одсто америчког извоза нафте.
То је већа количина од укупне количине америчке нафте коју су у истој години купиле Велика Британија и Холандија заједно. међутим, нафта из САД је – само три одсто нафте коју годишње троши Кина.
Највећи купац америчке нафте је Канада, а Кина је била избила на друго место.
Вашингтон је прво увео 25 одсто царине на 818 кинеских производа, што је требало да му годишње доноси 34 милијарде долара додсатног прихода.
Пекинг је узвратио равном мером.
Крајем септембра су уследиле нове америчке царине `тешке` 200 милијарди долара годишње иако са стопом од 10 одсто.
Кина је посегнула за контрацаринама (5-10 одсто) у вредности 60 милијарди долара на годишњем нивоу.
`Црно злато` није на удару америчких царина, али су кинеске компаније одлучиле да се уздржавају до куповања „Трампове нафте“.
T-15 је спреман за градску борбу. Више о томе читајте ОВДЕ.
Извор: fakti.org