Тендер за нове линије са нишког аеродрома је завршен. Правог надметања није ни било, јер, како кажу из министарства, само је једна понуда испуњавала услове - понуда коју је доставила Аир Сербиа.
Реч је о линијама које су проглашене јавним интересом и које ће бити субвенционисане са до 5 милиона евра годишње до краја 2021. године - за Нирнберг, Рим, Франкфурт, Хановер, Љубљану, Салцбург, Болоњу, Будимпешту, Гетеборг, Фридрисхафен, Карлсруе и Тиват.
Било је још заинтересованих, тврде у Министарству грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре, али је једину исправну понуду дала Аир Сербиа. То и не чуди, с обзиром на то да су, према анализи авио-аналитичара Алена Шћурића, критеријумима прописаним тендером могли да парирају само Аир Сербиа и Wизз Аир.
Авио-линије од јавног интереса, које ће бити организоване са Аеродрома Константин Велики у Нишу, одређене су на основу анализа и интересовања које су показали окрузи јужне Србије. Влада Србије и Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре увођењем авио-линија од јавног интереса жели да помогне развоју неразвијених подручја Србије, као и да под повољним условима грађанима омогући најефикаснији вид транспорта ка најразвијенијим подручјима ЕУ - наводе у Министарству.
Подсетимо, линије су одабране по студији Канцеларије за локални економски развој и пројекте, а требало би да лете од 1. јула 2019. године до 30. јуна 2023. године.
По друштвеним мрежама коментарисали су ову вест, издвајамо овај: Последњи ексер у ковчег аеродрома. Ова градска власт остаће упамћена по томе што је јед(и)ну градску причу која је имала потенцијала за развој града и туризма на југу Србије сахранила зарад интереса централе у Београду и својих личних гу*ица! То нису Нишлије, то су Ништарије!
Прочитајте ОВДЕ зашто су незапамћене цене поврћа.
Извор: Јужне вести