У Србији према званичној статистици постоји више од 120 хиљада фирми у систему ПДВ, које су у законској обавези да књиже и чувају фискалне рачуне. За многе од њих, а поготово за овлашћене књиговодствене агенције које углавном раде тај посао, процес уноса података представља ноћну мору, јер је у питању мукотрпно физичко прекуцавање достављених рачуна.
То је подстакнуло ИТ компанију ГМбит из Београда да осмисли "Златник", апликацију за аутоматско књижење трошкова која се почетком године нашла на тржишту. Идеја је, како наводе у овој компанији, да се поједностави процес праћења трошкова и чувања рачуна.
Уз помоћ аплликације Златник књижење је сада аутоматизовано.
Довољно је, како објашњавају у Гмбит, да се мобилним телефоном скенира фискални рачун са QР кодом и све ставке су дигитализоване. И не само то, јер апликација омогућава архивирање, сортирање по категоријама, датумима а истовремено има и претрагу унетих података.
Апликација “Златник“ је у потпуности бесплатна за приватне кориснике, док фирме имају могућност избора пакета са лиценцама у трајању од 12 месеци.
Бизнис корисници имају приступ подацима преко портала који им омогућава брз приказ унетих информација, складиштење као и преузимање фајла који се аутоматски књижи у МПП2, програму за књиговодство.
Ово софтверско решење, како наводе у ГМбит, користи велики број правних лица у Србији и циљ је да се створи јединствена платформа која би корисницима омогућила потпуно аутоматизовано праћење пословања.
Апликација Златник представља савремено решење за праћење и књижење трошкова.
Извор: Пинк